loading...
labtap
mehrad بازدید : 117 پنجشنبه 03 مهر 1399 نظرات (0)

اگر رایانه رومیزی اصلی شما در واقع یک لپ تاپ نوین است ، پس به خودتان مدیون هستید که یکی از بهترین پایه های لپ تاپ موجود را انتخاب کنید. چرا؟ بالا بردن لپ تاپ از پشت میز ، زوایای بهتری برای مشاهده ، کار و کنفرانس ویدیویی ایجاد می کند. استندهای لپ تاپ همچنین می توانند ارگونومی محیط کار شما را بهبود بخشند ، به شما در حفظ وضعیت بهتر بدن ، کاهش آسیب های استرس تکراری و احساس راحتی و بهره وری بیشتر کمک کنند. با تمام آنچه گفته شد ، بیایید نگاهی به برخی از بهترین پایه های لپ تاپ بیندازیم که هم اکنون می توانید خریداری کنید.

من فکر می کنم مهم است که پایه لپ تاپ شما نه تنها عملکردی داشته باشد ، بلکه همچنین زیبا باشد. Lamicall Laptop Riser هر دو این معیارها را به زیبایی ناخن می زند. این رنگ در یک رنگ نقره ای زیبا یا خاکستری براق موجود است و نه تنها لپ تاپ شما را به ارتفاع بالاتری ارتقا می دهد ، بلکه به شما امکان می دهد کامپیوتر خود را بسته به محلی که تنظیم کرده اید به سمت راست یا چپ بچرخانید. این نوع انعطاف پذیری برای زمانی که فضای زیادی ندارید ، یا فقط برای این که اگر از لپ تاپ خود به عنوان نمایشگر ثانویه استفاده می کنید ، آسان تر است.

این پایه از آلیاژ برتر ساخته شده است که دارای شکل و حس آلومینیوم مسواک زده شده است (فکر کنید Macbook احساس می کند) ، و همراه با لنت های لاستیکی متناسب با رنگ ، لغزش را از لغزش یا لغزش دور نگه می دارد و پایه را به لنگر می اندازد. میز کار شما لب پایین فلزی یک لب فلزی وجود دارد که لپ تاپ شما را نیز در جای خود نگه می دارد و این دستگاه با دوام می تواند لپ تاپ های کوچک Chromebook 11 اینچی مدارس تا دستگاه های بازی 17 اینچی را در اختیار شما قرار دهد. اپل

بزرگترین اشکالاتی که در این پایه وجود دارد این است که زاویه آن ثابت است و پایه ای که از لپ تاپ پشتیبانی می کند هیچ حفره ای برای تهویه ندارد. این مناطق در به روزرسانی اخیر محصول مورد توجه قرار گرفته اند ، اما قیمت این نسخه به طور قابل توجهی بالاتر از این نسخه است.
طرفداران:

    آلومینیوم برتر اجازه ساخت می دهد
    لپ تاپ های تا 17 اینچ را در خود نگه می دارد
    می تواند 360 درجه بچرخد
    پد های لاستیکی به طور ایمن لپ تاپ را در جای خود و پایه برای میز نگه می دارند

موارد منفی:


از آنجایی که طی سال گذشته بسیاری از ما به کار خود در خانه روی آورده ایم ، هزینه های زیادی را صرف مقاوم سازی منازل خود کرده ایم تا بیشتر شبیه دفتر کار در منازل باشد. از صندلی ها و میزهای اداری مقرون به صرفه گرفته تا روترهای Wi-Fi بهتر ، مجبور شده ایم بعضی اوقات با هزینه شخصی خود ، تنظیماتی را در محیط کار خود انجام دهیم. اگر به نظر آشنا می رسد ، ممکن است شما به یک راه حل پایه لپ تاپ مانند این راه حل از Mind Reader علاقه مند باشید که هم مقرون به صرفه باشد و هم چند منظوره.

این پایه می تواند انواع لپ تاپ ها و تبلت ها را در خود جای دهد (گاهی اوقات همزمان) ، و حتی فضای کافی برای قرار دادن ماوس و / یا دفترچه یادداشت در کنار آن را دارد. این سبک است بنابراین می توانید آن را از میز کار به میز آشپزخانه به کاناپه منتقل کنید و می توانید زاویه و ارتفاع را متناسب با سلیقه خود تنظیم کنید.

جایی که این پایه کمی سقوط می کند در ساخت آن است. این ماده بیشتر از پلاستیک ساخته شده است که به کاهش وزن کمک می کند اما کاملاً کمتر از حق بیمه است. علاوه بر این ، هیچ اسلات تهویه ای روی سیستم عامل وجود ندارد ، بنابراین اگر لپ تاپ شما داغ می شود یا فن ها را محکم می کند ، ممکن است بخواهید هر چند ساعت یک بار آن را بردارید.
طرفداران:

   

بسیاری از موارد استفاده

لازم نیست ذهن خواننده درک کند که یک پایه چند منظوره برای خانه شما یک ارزش عالی است.

    از 35 دلار در آمازون

بهترین پایه لپ تاپ ممتاز: Rain Design mStand

طراحی باران سبک زندگی را تحمل می کند
منبع: طرح باران

در دفتر خانه من ، کامپیوتر اصلی من یک iMac است که برای ارگونومی مناسب روی یک جایگاه بلند نشسته است. با این حال ، هنگامی که من قبلاً در یک دفتر کار می کردم ، رایانه اصلی من یک لپ تاپ بود ، و برای من ناامیدکننده و ناراحت کننده بود که دائما گردنم را به سمت پایین جرثقیل کنم تا صفحه را به درستی ببینم. بنابراین به محض این که توانستم ، این پایه لپ تاپ Rain Design mStand را احتیاج دادم و پشت ، شانه ها و گردنم بلافاصله از من تشکر کردند!

این یکی از اولین پایه های لپ تاپ بود که به نظر می رسد مانند Premium MacBook اپل مجهز باشد و اولین بار بود که در کنار آن لپ تاپ ها برای فروش دیده ام. این محصول دارای مهارت ، تناسب و پایان لپ تاپ premium premium است ، اما قیمت آن در سطحی است که جین یا جو متوسط ​​توانایی تهیه آن را دارند. علاوه بر رنگ کلاسیک نقره ای ، می توانید این پایه را در رنگ طلایی یا خاکستری فضا نیز تهیه کنید تا با MacBook یا نوت بوک ممتاز دیگری مطابقت داشته باشد.

جدا از تناسب و پایان ، در مورد این پایه چیز خاصی وجود ندارد و مفید به غیر از این که لپ تاپ شما را به سطح مناسب تری می رساند. نسخه دیگری از mStand به نام mStand360 وجود دارد که دارای صفحات تهویه بهبود یافته است و می تواند مانند Lamicall بچرخد. با این حال ، همانطور که تصور می کنید گران تر است.
طرفداران:

برای خرید    لپ تاپ لنوو و لپ تاپ ایسر باما در تماس باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 666
  • بازدید کلی : 2,295