loading...
labtap
mehrad بازدید : 106 پنجشنبه 03 مهر 1399 نظرات (0)

بخش دفاع راه حلهای کورتیس-رایت ، یک تامین کننده معتبر پیشرو در زمینه راه حلهای ذخیره سازی و محافظت از داده های ناهموار ، اعلام کرد که حداکثر ظرفیت ذخیره سازی کارتریج حافظه متحرک (RMC) مورد استفاده در شبکه ذخیره سازی متصل به سیستم انتقال داده (DTS1) (NAS) را دو برابر کرده است. ) دستگاه از 4 ترابایت تا 8 ترابایت.

با افزایش ظرفیت ذخیره سازی ، لیست اجزای تجاری NSA برای طبقه بندی شده (CSfC) تایید شده DTS1 اکنون می تواند از ماموریت های طولانی تر برای ذخیره سازی داده های طبقه بندی شده در وسایل نقلیه بدون سرنشین و بدون سرنشین پشتیبانی کند. DTS1 ، اولین راه حل ذخیره سازی داده های استراحت (DAR) تجاری خارج از قفسه (COTS) صنعت جاسازی شده برای پشتیبانی از دو لایه رمزگذاری دیسک کامل (FDE) در یک دستگاه واحد ، تنها NAS دارای مجوز معیارهای مشترک است راه حل مورد تأیید NSA و تأیید شده توسط ناتو با دو لایه رمزگذاری مجاز. کرتیس-رایت اخیراً از اضافه شدن پشتیبانی از فیلتر سازگار با MIL-STD-1275 در DTS1 برای کاهش در برابر افزایش ولتاژ بالا ، افزایش ولتاژ طولانی و موج هایی که می توانند عملکرد و قابلیت اطمینان را کاهش دهند ، خبر داد. انطباق با MIL-STD-1275 یکپارچه سازی سیستم را تضمین می کند که علاوه بر برنامه های موجود در هوا ، DTS1 همچنین می تواند به طور قابل اعتماد در برنامه های وسایل نقلیه زمینی استفاده شود.

لین بامفورد ، رئیس جمهور ، دفاع و قدرت گفت: "كورتیس-رایت متعهد است كه صنعت را در زمینه طراحی راه حل های پیشرفته ذخیره سازی داده های ناهموار برای كاربردهای هوافضا و دفاعی هدایت كند." "ما به طور مداوم عملکرد محصولات بی نظیر داده در حالت استراحت را بهبود و ارتقا می دهیم. دو برابر کردن ظرفیت ذخیره سازی محبوب DTS1 ما امکان استفاده از آن را در مأموریت های طولانی تر فراهم می کند و امکان جمع آوری اطلاعات بسیار بیشتری از اطلاعات طبقه بندی شده را فراهم می کند. "

درباره کارتریج ذخیره سازی RMC

RMC یک دستگاه ذخیره سازی مستقیم متصل است که به طور خاص برای برنامه های ناهموار و مستقر طراحی شده است. به اندازه کافی کوچک برای قرار دادن سامسونگ پیراهن یا جیب کت و شلوار پرواز ، RMC ایده آل برای انتقال داده است. RMC با داشتن 100000 اتصال چرخه درج ، برای مقاومت در برابر سالها درج و حذف برای ذخیره سازی و انتقال داده ها طراحی شده است. براساس استاندارد صنعتی 2.5 "SATA Solid State Drives (SSD) ، RMC امروزه از 256 گیگابایت به 8 ترابایت مقیاس پذیر است ، اما می تواند در آینده با SSD های جدید سازگار شود. اتصال MIL QPL کارتریج غیر اختصاصی است و اتصالات جفت سازی به راحتی در دسترس است.

درایو SATA 2.5 ”RMC می تواند انواع مختلفی از ظرفیت SSD را پشتیبانی کند. برای برنامه های ذخیره سازی بزرگ ، SSD های MLC NAND Flash می توانند تا 8 ترابایت را در یک RMC واحد فراهم کنند. متناوباً ، یک RMC خالی را می توان با SSD به انتخاب مشتری خریداری کرد. این می تواند شامل SSD های دارای گواهینامه استانداردهای رمزگذاری مورد نیاز برای تأمین نیازهای خاص برنامه باشد. برای آزمایشگاه یا سایر برنامه های خوب ، می توان از SSD های MLC NAND Flash مقرون به صرفه استفاده کرد.

درباره روش رمزگذاری دو لایه DTS1

DTS1 به طور منحصر به فرد دو لایه متمایز از رمزگذاری 256 بیتی AES را در یک دستگاه قرار داده و باعث محافظت از داده های Top Secret مقرون به صرفه تر و کم خطرتر از توسعه دستگاه های NSA نوع 1 سنتی است. هر دو لایه FDE سخت افزاری و نرم افزاری به طور جداگانه در برابر دو پروفایل محافظت از معیارهای رایج مورد ارزیابی و تأیید قرار گرفته اند: (1) نمایه محافظت مشترک برای رمزگذاری کامل دیسک - موتور رمزگذاری. (2) نمایه حفاظت مشارکتی برای رمزگذاری کامل دیسک - کسب مجوز.

درباره DTS1

دستگاه بسیار کوچک DTS1 NAS که فقط 3.77 پوند (1.71 کیلوگرم) وزن دارد و تنها 1.5 5.0 5.0 x 6 ”5 اینچ (38.1 12 127 165 165.1 میلی متر) وزن دارد ، حداکثر 8 ترابایت حافظه جامد (SSD) با دو لایه ارائه می دهد رمزگذاری مجاز از پروتکل PXE پشتیبانی می کند تا سرویس گیرندگان شبکه در یک وسیله نقلیه یا هواپیما بتوانند به سرعت از پرونده های رمزگذاری شده روی کارتریج حافظه قابل جابجایی DTS1 (RMC) بوت شوند. این روش هم به روزرسانی نرم افزار را برای کلاینت های شبکه تسهیل می کند و هم با حذف نیاز به هارد دیسک های جداگانه در هر کلاینت شبکه ، SWaP را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. Curtiss-Wright دو لایه رمزگذاری را در دو گزینه نصب DTS1 ارائه می دهد ، VS-DTS1SL-FD ، که برای استفاده در کابین خلبان با صفحه نصب DZUS و VS-DTS1SL-F طراحی شده است ، که از براکت L برای پشتیبانی بسیار زیاد استفاده می کند. نصب انعطاف پذیر در سیستم عامل های فضای محدود.

DTS1 هر دستگاه دارای شبکه را قادر می سازد داده های ذخیره شده را بازیابی کند یا داده های گرفته شده جدید را ذخیره کند. دستگاه های شبکه ای با استفاده از سیستم عامل های ناهمگن (Linux® ، VxWorks® ، Windows® و غیره) که از پروتکل های استاندارد صنعت NAS پشتیبانی می کنند (به عنوان مثال NFS ، CIFS ، FTP یا HTTP) می توانند داده ها را در DTS1 ذخیره و بازیابی کنند. DTS1 همچنین از پروتکل iSCSI برای ذخیره سازی داده های بلوک و پروتکل PCAP برای ضبط بسته های اترنت پشتیبانی می کند.

مزیت معیارهای مشترک

DTS1 بر اساس یک مجموعه استاندارد از استانداردهای بین المللی ارزیابی شده است و به طراحان سیستم در کشورهای عضو توافق نامه تشخیص معیارهای مشترک (CCRA) در اروپا ، خاورمیانه ، آمریکای شمالی و آسیا و 29 کشور ناتو امکان می دهد با اطمینان ، بدون نیاز به بیشتر ارزیابی ، دستگاه را انتخاب کنید تا زمان توسعه بسیار کاهش یابد

برای خرید حافظه SSD با ما در تماس باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 663
  • بازدید کلی : 2,292