loading...
labtap
mehrad بازدید : 118 پنجشنبه 03 مهر 1399 نظرات (0)

اگر رایانه رومیزی اصلی شما در واقع یک لپ تاپ نوین است ، پس به خودتان مدیون هستید که یکی از بهترین پایه های لپ تاپ موجود را انتخاب کنید. چرا؟ بالا بردن لپ تاپ از پشت میز ، زوایای بهتری برای مشاهده ، کار و کنفرانس ویدیویی ایجاد می کند. استندهای لپ تاپ همچنین می توانند ارگونومی محیط کار شما را بهبود بخشند ، به شما در حفظ وضعیت بهتر بدن ، کاهش آسیب های استرس تکراری و احساس راحتی و بهره وری بیشتر کمک کنند. با تمام آنچه گفته شد ، بیایید نگاهی به برخی از بهترین پایه های لپ تاپ بیندازیم که هم اکنون می توانید خریداری کنید.

من فکر می کنم مهم است که پایه لپ تاپ شما نه تنها عملکردی داشته باشد ، بلکه همچنین زیبا باشد. Lamicall Laptop Riser هر دو این معیارها را به زیبایی ناخن می زند. این رنگ در یک رنگ نقره ای زیبا یا خاکستری براق موجود است و نه تنها لپ تاپ شما را به ارتفاع بالاتری ارتقا می دهد ، بلکه به شما امکان می دهد کامپیوتر خود را بسته به محلی که تنظیم کرده اید به سمت راست یا چپ بچرخانید. این نوع انعطاف پذیری برای زمانی که فضای زیادی ندارید ، یا فقط برای این که اگر از لپ تاپ خود به عنوان نمایشگر ثانویه استفاده می کنید ، آسان تر است.

این پایه از آلیاژ برتر ساخته شده است که دارای شکل و حس آلومینیوم مسواک زده شده است (فکر کنید Macbook احساس می کند) ، و همراه با لنت های لاستیکی متناسب با رنگ ، لغزش را از لغزش یا لغزش دور نگه می دارد و پایه را به لنگر می اندازد. میز کار شما لب پایین فلزی یک لب فلزی وجود دارد که لپ تاپ شما را نیز در جای خود نگه می دارد و این دستگاه با دوام می تواند لپ تاپ های کوچک Chromebook 11 اینچی مدارس تا دستگاه های بازی 17 اینچی را در اختیار شما قرار دهد. اپل

بزرگترین اشکالاتی که در این پایه وجود دارد این است که زاویه آن ثابت است و پایه ای که از لپ تاپ پشتیبانی می کند هیچ حفره ای برای تهویه ندارد. این مناطق در به روزرسانی اخیر محصول مورد توجه قرار گرفته اند ، اما قیمت این نسخه به طور قابل توجهی بالاتر از این نسخه است.
طرفداران:

    آلومینیوم برتر اجازه ساخت می دهد
    لپ تاپ های تا 17 اینچ را در خود نگه می دارد
    می تواند 360 درجه بچرخد
    پد های لاستیکی به طور ایمن لپ تاپ را در جای خود و پایه برای میز نگه می دارند

موارد منفی:


از آنجایی که طی سال گذشته بسیاری از ما به کار خود در خانه روی آورده ایم ، هزینه های زیادی را صرف مقاوم سازی منازل خود کرده ایم تا بیشتر شبیه دفتر کار در منازل باشد. از صندلی ها و میزهای اداری مقرون به صرفه گرفته تا روترهای Wi-Fi بهتر ، مجبور شده ایم بعضی اوقات با هزینه شخصی خود ، تنظیماتی را در محیط کار خود انجام دهیم. اگر به نظر آشنا می رسد ، ممکن است شما به یک راه حل پایه لپ تاپ مانند این راه حل از Mind Reader علاقه مند باشید که هم مقرون به صرفه باشد و هم چند منظوره.

این پایه می تواند انواع لپ تاپ ها و تبلت ها را در خود جای دهد (گاهی اوقات همزمان) ، و حتی فضای کافی برای قرار دادن ماوس و / یا دفترچه یادداشت در کنار آن را دارد. این سبک است بنابراین می توانید آن را از میز کار به میز آشپزخانه به کاناپه منتقل کنید و می توانید زاویه و ارتفاع را متناسب با سلیقه خود تنظیم کنید.

جایی که این پایه کمی سقوط می کند در ساخت آن است. این ماده بیشتر از پلاستیک ساخته شده است که به کاهش وزن کمک می کند اما کاملاً کمتر از حق بیمه است. علاوه بر این ، هیچ اسلات تهویه ای روی سیستم عامل وجود ندارد ، بنابراین اگر لپ تاپ شما داغ می شود یا فن ها را محکم می کند ، ممکن است بخواهید هر چند ساعت یک بار آن را بردارید.
طرفداران:

   

بسیاری از موارد استفاده

لازم نیست ذهن خواننده درک کند که یک پایه چند منظوره برای خانه شما یک ارزش عالی است.

    از 35 دلار در آمازون

بهترین پایه لپ تاپ ممتاز: Rain Design mStand

طراحی باران سبک زندگی را تحمل می کند
منبع: طرح باران

در دفتر خانه من ، کامپیوتر اصلی من یک iMac است که برای ارگونومی مناسب روی یک جایگاه بلند نشسته است. با این حال ، هنگامی که من قبلاً در یک دفتر کار می کردم ، رایانه اصلی من یک لپ تاپ بود ، و برای من ناامیدکننده و ناراحت کننده بود که دائما گردنم را به سمت پایین جرثقیل کنم تا صفحه را به درستی ببینم. بنابراین به محض این که توانستم ، این پایه لپ تاپ Rain Design mStand را احتیاج دادم و پشت ، شانه ها و گردنم بلافاصله از من تشکر کردند!

این یکی از اولین پایه های لپ تاپ بود که به نظر می رسد مانند Premium MacBook اپل مجهز باشد و اولین بار بود که در کنار آن لپ تاپ ها برای فروش دیده ام. این محصول دارای مهارت ، تناسب و پایان لپ تاپ premium premium است ، اما قیمت آن در سطحی است که جین یا جو متوسط ​​توانایی تهیه آن را دارند. علاوه بر رنگ کلاسیک نقره ای ، می توانید این پایه را در رنگ طلایی یا خاکستری فضا نیز تهیه کنید تا با MacBook یا نوت بوک ممتاز دیگری مطابقت داشته باشد.

جدا از تناسب و پایان ، در مورد این پایه چیز خاصی وجود ندارد و مفید به غیر از این که لپ تاپ شما را به سطح مناسب تری می رساند. نسخه دیگری از mStand به نام mStand360 وجود دارد که دارای صفحات تهویه بهبود یافته است و می تواند مانند Lamicall بچرخد. با این حال ، همانطور که تصور می کنید گران تر است.
طرفداران:

برای خرید    لپ تاپ لنوو و لپ تاپ ایسر باما در تماس باشید

mehrad بازدید : 107 پنجشنبه 03 مهر 1399 نظرات (0)

بخش دفاع راه حلهای کورتیس-رایت ، یک تامین کننده معتبر پیشرو در زمینه راه حلهای ذخیره سازی و محافظت از داده های ناهموار ، اعلام کرد که حداکثر ظرفیت ذخیره سازی کارتریج حافظه متحرک (RMC) مورد استفاده در شبکه ذخیره سازی متصل به سیستم انتقال داده (DTS1) (NAS) را دو برابر کرده است. ) دستگاه از 4 ترابایت تا 8 ترابایت.

با افزایش ظرفیت ذخیره سازی ، لیست اجزای تجاری NSA برای طبقه بندی شده (CSfC) تایید شده DTS1 اکنون می تواند از ماموریت های طولانی تر برای ذخیره سازی داده های طبقه بندی شده در وسایل نقلیه بدون سرنشین و بدون سرنشین پشتیبانی کند. DTS1 ، اولین راه حل ذخیره سازی داده های استراحت (DAR) تجاری خارج از قفسه (COTS) صنعت جاسازی شده برای پشتیبانی از دو لایه رمزگذاری دیسک کامل (FDE) در یک دستگاه واحد ، تنها NAS دارای مجوز معیارهای مشترک است راه حل مورد تأیید NSA و تأیید شده توسط ناتو با دو لایه رمزگذاری مجاز. کرتیس-رایت اخیراً از اضافه شدن پشتیبانی از فیلتر سازگار با MIL-STD-1275 در DTS1 برای کاهش در برابر افزایش ولتاژ بالا ، افزایش ولتاژ طولانی و موج هایی که می توانند عملکرد و قابلیت اطمینان را کاهش دهند ، خبر داد. انطباق با MIL-STD-1275 یکپارچه سازی سیستم را تضمین می کند که علاوه بر برنامه های موجود در هوا ، DTS1 همچنین می تواند به طور قابل اعتماد در برنامه های وسایل نقلیه زمینی استفاده شود.

لین بامفورد ، رئیس جمهور ، دفاع و قدرت گفت: "كورتیس-رایت متعهد است كه صنعت را در زمینه طراحی راه حل های پیشرفته ذخیره سازی داده های ناهموار برای كاربردهای هوافضا و دفاعی هدایت كند." "ما به طور مداوم عملکرد محصولات بی نظیر داده در حالت استراحت را بهبود و ارتقا می دهیم. دو برابر کردن ظرفیت ذخیره سازی محبوب DTS1 ما امکان استفاده از آن را در مأموریت های طولانی تر فراهم می کند و امکان جمع آوری اطلاعات بسیار بیشتری از اطلاعات طبقه بندی شده را فراهم می کند. "

درباره کارتریج ذخیره سازی RMC

RMC یک دستگاه ذخیره سازی مستقیم متصل است که به طور خاص برای برنامه های ناهموار و مستقر طراحی شده است. به اندازه کافی کوچک برای قرار دادن سامسونگ پیراهن یا جیب کت و شلوار پرواز ، RMC ایده آل برای انتقال داده است. RMC با داشتن 100000 اتصال چرخه درج ، برای مقاومت در برابر سالها درج و حذف برای ذخیره سازی و انتقال داده ها طراحی شده است. براساس استاندارد صنعتی 2.5 "SATA Solid State Drives (SSD) ، RMC امروزه از 256 گیگابایت به 8 ترابایت مقیاس پذیر است ، اما می تواند در آینده با SSD های جدید سازگار شود. اتصال MIL QPL کارتریج غیر اختصاصی است و اتصالات جفت سازی به راحتی در دسترس است.

درایو SATA 2.5 ”RMC می تواند انواع مختلفی از ظرفیت SSD را پشتیبانی کند. برای برنامه های ذخیره سازی بزرگ ، SSD های MLC NAND Flash می توانند تا 8 ترابایت را در یک RMC واحد فراهم کنند. متناوباً ، یک RMC خالی را می توان با SSD به انتخاب مشتری خریداری کرد. این می تواند شامل SSD های دارای گواهینامه استانداردهای رمزگذاری مورد نیاز برای تأمین نیازهای خاص برنامه باشد. برای آزمایشگاه یا سایر برنامه های خوب ، می توان از SSD های MLC NAND Flash مقرون به صرفه استفاده کرد.

درباره روش رمزگذاری دو لایه DTS1

DTS1 به طور منحصر به فرد دو لایه متمایز از رمزگذاری 256 بیتی AES را در یک دستگاه قرار داده و باعث محافظت از داده های Top Secret مقرون به صرفه تر و کم خطرتر از توسعه دستگاه های NSA نوع 1 سنتی است. هر دو لایه FDE سخت افزاری و نرم افزاری به طور جداگانه در برابر دو پروفایل محافظت از معیارهای رایج مورد ارزیابی و تأیید قرار گرفته اند: (1) نمایه محافظت مشترک برای رمزگذاری کامل دیسک - موتور رمزگذاری. (2) نمایه حفاظت مشارکتی برای رمزگذاری کامل دیسک - کسب مجوز.

درباره DTS1

دستگاه بسیار کوچک DTS1 NAS که فقط 3.77 پوند (1.71 کیلوگرم) وزن دارد و تنها 1.5 5.0 5.0 x 6 ”5 اینچ (38.1 12 127 165 165.1 میلی متر) وزن دارد ، حداکثر 8 ترابایت حافظه جامد (SSD) با دو لایه ارائه می دهد رمزگذاری مجاز از پروتکل PXE پشتیبانی می کند تا سرویس گیرندگان شبکه در یک وسیله نقلیه یا هواپیما بتوانند به سرعت از پرونده های رمزگذاری شده روی کارتریج حافظه قابل جابجایی DTS1 (RMC) بوت شوند. این روش هم به روزرسانی نرم افزار را برای کلاینت های شبکه تسهیل می کند و هم با حذف نیاز به هارد دیسک های جداگانه در هر کلاینت شبکه ، SWaP را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. Curtiss-Wright دو لایه رمزگذاری را در دو گزینه نصب DTS1 ارائه می دهد ، VS-DTS1SL-FD ، که برای استفاده در کابین خلبان با صفحه نصب DZUS و VS-DTS1SL-F طراحی شده است ، که از براکت L برای پشتیبانی بسیار زیاد استفاده می کند. نصب انعطاف پذیر در سیستم عامل های فضای محدود.

DTS1 هر دستگاه دارای شبکه را قادر می سازد داده های ذخیره شده را بازیابی کند یا داده های گرفته شده جدید را ذخیره کند. دستگاه های شبکه ای با استفاده از سیستم عامل های ناهمگن (Linux® ، VxWorks® ، Windows® و غیره) که از پروتکل های استاندارد صنعت NAS پشتیبانی می کنند (به عنوان مثال NFS ، CIFS ، FTP یا HTTP) می توانند داده ها را در DTS1 ذخیره و بازیابی کنند. DTS1 همچنین از پروتکل iSCSI برای ذخیره سازی داده های بلوک و پروتکل PCAP برای ضبط بسته های اترنت پشتیبانی می کند.

مزیت معیارهای مشترک

DTS1 بر اساس یک مجموعه استاندارد از استانداردهای بین المللی ارزیابی شده است و به طراحان سیستم در کشورهای عضو توافق نامه تشخیص معیارهای مشترک (CCRA) در اروپا ، خاورمیانه ، آمریکای شمالی و آسیا و 29 کشور ناتو امکان می دهد با اطمینان ، بدون نیاز به بیشتر ارزیابی ، دستگاه را انتخاب کنید تا زمان توسعه بسیار کاهش یابد

برای خرید حافظه SSD با ما در تماس باشید

mehrad بازدید : 65 سه شنبه 18 شهریور 1399 نظرات (0)

با تولید کنندگان بزرگ تراشه که میزان خروجی فلش NAND سلول چهار سطح (QLC) خود را افزایش می دهند ، SSD هایی که از فناوری ذخیره چهار بیت در هر سلول استفاده می کنند ، به صورت تجاری در دسترس قرار گرفته اند و قرار است به زودی با سرعت بیشتری به بازارهای شرکت و مصرف کننده نفوذ کنند. دستگاه های ذخیره سازی طبق ، طبق منابع صنعت.

منابع گفتند که استفاده از SSD های مبتنی بر QLC NAND برای مرکز داده و سایر برنامه های ذخیره سازی کلاس سازمانی در حال افزایش است. به ویژه SSD های QLC بیشتر برای دستگاه های ذخیره سازی SATA با ظرفیت بالا و کم هزینه بیشتر مورد نیاز هستند.

Phison Electronics کنترلر S12DC جدید خود را برای یک شرکت SATA SSD مبتنی بر QLC 15.36TB ارائه داده است که نمونه تحویل آن در حال شروع است. در بیانیه صادر شده توسط Phison ، شرکت تحقیقات بازار TrendFocus اظهار داشت: "بازار SSD سازمانی بیش از 10 میلیون واحد در سال را برای چندین سال خارج حفظ خواهد کرد. مشتریان سازمانی و مرکز داده که به دنبال ظرفیت بالا هستند ، راه حل های ذخیره سازی SATA با هزینه پایین تر گزینه بسیار مناسب با این راه حل مبتنی بر QLC با ظرفیت بالا. "

Micron خاطرنشان كرد كه QLC مدعی است این شركت اولین كسی است كه فناوری QLC را در SSD كلاس سازمانی در دسترس قرار می دهد ، QLC كمك می كند تا قیمت نزدیك تری داشته باشد ، و فاصله استحكام بین HDD و ذخیره سازی حالت جامد را كاهش دهد.

در همین حال ، منابع گفتند که SSD های QLC در بازار برای ذخیره سازی سامسونگ مشتری محور راه پیدا کرده اند. سازندگان ماژول های حافظه ، مانند Team Group ، مجموعه های QLC SSD خود را برای ذخیره سازی مصرف کننده معرفی کرده اند.

تیم گروه SATA SSD 2.5 اینچی خود را با ظرفیت عظیم 15.3 ترابایت معرفی کرده است. SSD از فناوری فلش QLC NAND بهره می برد و دارای حداکثر 2560TBW است.

برای خرید حافظه SSD با ما در تماس باشید

mehrad بازدید : 55 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

CHICAGO ، 31 آگوست 2020 / PRNewswire / - طبق گزارش تحقیقات جدید بازار "بازار ذخیره سازی داده های نسل بعدی توسط سیستم ذخیره سازی (مستقیم پیوست شده ، شبکه پیوست شده ، شبکه منطقه ذخیره سازی) ، معماری ذخیره سازی (پرونده و شی) -Based، Block)، Storage Medium (SSD، HDD، Tape) و کاربر نهایی - پیش بینی جهانی تا سال 2025 "، منتشر شده توسط MarketsandMarkets ™ ، بازار ذخیره سازی داده های نسل بعدی از 53.9 میلیارد دلار تا سال 2020 به دلار آمریکا تخمین زده می شود 81.0 میلیارد دلار تا سال 2025 با CAGR 8.5٪. عامل اصلی این بازار شامل رشد گسترده حجم داده های دیجیتالی است. استفاده گسترده از تلفن های هوشمند ، لپ تاپ ها و تبلت ها ؛ رشد بازار اینترنت اشیا؛ و افزایش نفوذ در محاسبات ابری پیشرفته.

     

شبکه منطقه ذخیره سازی برای داشتن بیشترین سهم از بازار ذخیره اطلاعات نسل بعدی در طول دوره پیش بینی

انتظار می رود شبکه منطقه ذخیره سازی بیشترین سهم از بازار ذخیره سازی داده های نسل بعدی را طی سال های 2020-2025 داشته باشد. از آنجا که تعداد بیشتری از شرکتها استفاده از سرویسهای مبتنی بر ابر را برای ذخیره داده های خود با استفاده از سرورهای مجازی آغاز کرده اند ، شرکت ها قصد دارند ظرفیت ذخیره سازی خود را فراتر از توانایی های زیرساختی موجود گسترش دهند. فناوری SAN به دلیل توانایی اتصال تعداد زیادی سرور به دستگاههای ذخیره سازی ، مورد استفاده گسترده سازندگان فناوری ابری قرار می گیرد.
SDD سامسونگ
انتظار می رود رشد تولید داده های بزرگ توسط شرکت های بزرگ بازار معماری ذخیره سازی مبتنی بر File و object را هدایت کند

پیش بینی می شود ذخیره سازی مبتنی بر پرونده و شی (FOBS) بیشترین سهم از بازار ذخیره سازی داده های نسل بعدی را طی سال های 2020-2020 به خود اختصاص دهد. تولید سریع داده توسط شرکت های بزرگ منجر به افزایش نیاز به FOBS برای مدیریت این حجم عظیم داده می شود. این حجم عظیم داده های ساختاریافته و غیرساختاری ، از جمله عکس ، فیلم ، فایل صوتی و سایر رسانه ها ، فرصت های قابل توجهی در بازار برای بازیکنان بازار ذخیره سازی مبتنی بر پرونده و اشیا ایجاد می کند.

مرور TOC عمیق در "بازار ذخیره سازی داده های نسل بعدی"
179 - جداول
66 - ارقام
221 - صفحات

استعلام قبل از خرید:


آمریکای شمالی به دلیل پیشرفت سریع فن آوری در منطقه ، بیشترین اندازه بازار ذخیره اطلاعات نسل بعدی را در دوره پیش بینی در اختیار دارد

پیش بینی می شود آمریکای شمالی بیشترین سهم بازار را تا سال 2020 به خود اختصاص دهد. افزایش حجم داده های غیر ساختاری در صنایع مختلف و پیشرفتهای سریع فناوری منجر به افزایش تقاضا برای زیرساخت ذخیره سازی امن ، مطمئن و مقرون به صرفه در آمریکای شمالی شده است. . این منطقه ، از اوایل پذیرش فناوری های پیشرفته ذخیره اطلاعات ، بیشترین سهم از بازار ذخیره سازی داده های نسل بعدی را به خود اختصاص داده است.

شرکت های نمایه شده در این گزارش شرکت Hewlett Packard Enterprise (ایالات متحده) ، دل شرکت (ایالات متحده) ، NetApp ، شرکت (ایالات متحده) ، هیتاچی ، آموزشی ویبولیتین (ژاپن) ، و شرکت تجارت بین المللی (ایالات متحده) ، شرکت توشیبا ( ژاپن) ، Pure Storage، Inc. (ایالات متحده)، Nutanix، Inc (ایالات متحده)، Scality (ایالات متحده)، Micron Technology، Inc. (ایالات متحده)، Tintri، Inc (ایالات متحده)، Cloudian، Inc (ایالات متحده)، Drobo، Inc (ایالات متحده) ، شرکت کوانتوم (ایالات متحده) ، شرکت Western Digital (ایالات متحده) ، سامسونگ الکترونیک (کره جنوبی) ، فوجیتسو (ژاپن) ، VMware ، شرکت (ایالات متحده) ، Nexenta Systems ، شرکت (ایالات متحده) ) ، و Netgear Inc (ایالات متحده) ، و Inspur (چین). SSD toshiba

گزارش های مرتبط:

بازار آرایه های تمام فلش توسط Flash Media (ماژول فلش سفارشی (CFM) و درایو حالت جامد (SSD)) ، الگوی معماری ذخیره سازی / دسترسی (پرونده ، شی و بلوک) ، صنعت (شرکت ، دولت ، ابر و مخابرات) ، و جغرافیا - پیش بینی جهانی تا سال 2023

بازار حافظه نسل بعدی توسط فناوری (فرار (HMC و HBM) و غیر فرار (MRAM ، FRAM ، RERAM ، 3D XPoint ، NRAM)) ، اندازه ویفر (200 میلی متر ، 300 میلی متر و 450 میلی متر) ، کاربرد و جغرافیا - پیش بینی جهانی تا سال 2023

درباره بازارها و بازارها

MarketsandMarkets research تحقیقات کمی B2B را در مورد 30،000 فرصت رشد / تهدید با رشد بالا ارائه می دهد که 70٪ تا 80٪ درآمد شرکت های جهانی را تحت تأثیر قرار می دهد. در حال حاضر در حال خدمات رسانی به 7500 مشتری در سراسر جهان از جمله 80٪ از شرکتهای جهانی Fortune 1000 به عنوان مشتری است. تقریباً 75000 افسر ارشد در سراسر هشت صنعت در سراسر جهان به دلیل نقاشی در مورد تصمیمات مربوط به درآمد ، به MarketsandMarkets مراجعه می کنند.

850 تحلیلگر تمام وقت و SME های ما در MarketsandMarkets markets در حال پیگیری بازارهای رشد جهانی به دنبال "مدل تعامل رشد - GEM" هستند. هدف GEM همکاری پیشگیرانه با مشتریان برای شناسایی فرصتهای جدید ، شناسایی مهمترین مشتریان ، نوشتن استراتژیهای "حمله ، جلوگیری و دفاع" ، شناسایی منابع درآمد افزایشی هم برای شرکت و هم برای رقبا است. MarketsandMarkets ™ اکنون با 1500 MicroQuadrant (موقعیت بهترین بازیکنان در میان رهبران ، شرکت های در حال ظهور ، نوآوران ، بازیکنان استراتژیک) سالانه در بخش های با رشد بالا در حال ظهور است. MarketsandMarkets ™ مصمم است امسال بیش از 10 هزار شرکت را برای سود خود بهره مند کند

برای حافظه SSD با ما در تماس باشید

mehrad بازدید : 105 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

این احتمال وجود دارد که تمام زندگی شما روی لپ تاپ شما باشد: سوابق مالی ، برنامه های آینده ، کل کتابخانه عکس و فیلم ، گزارش های فروش شرکت شما و غیره. آنچه شما نمی خواهید این است که شخص دیگری به آن اطلاعات غیرمجاز دسترسی پیدا کند یا مهمتر از همه.

خبر خوب این است که هر دو ویندوز و macOS به راحتی می توانید لپ تاپ تاپ خود را قفل کنید و بازدید کنندگان ناخواسته از ورود به پرونده های شما جلوگیری کنند. مراحل زیر دشوار نیستند و باید مطمئن شوید که برای آنها زمان اختصاص داده اید.
خود را پاسخگو نگه دارید

اطمینان حاصل کنید که حساب کاربری شخصی خود را در لپ تاپ خود تنظیم کرده اید ، حتی اگر تنها شما هستید که از آن استفاده می کنید - نه تنها این باعث می شود بچه ها وقتی می خواهند بوک مارک های مرورگر شما را بازی نکنند ، باعث به هم ریختن آن شوند ، همچنین از دسترسی دیگران به آن جلوگیری کنید. حتی اگر لپ تاپ شما به سرقت برود ، اگر یک حساب کاربری محافظت شده با رمز عبور روی آن وجود داشته باشد ، هیچ کاری نمی تواند انجام دهد که یک دزد فراتر از تنظیم مجدد آن و پاک کردن داده ها باشد.

مایکروسافت و اپل مهم بودن آن را می دانند ، بنابراین راه اندازی لپ تاپ جدید بدون حساب کاربری برای شما دشوار خواهد بود ، اما از اشتراک حساب با افراد دیگر یا محافظت نکردن آنها خودداری کنید. می توانید حساب های کاربری خود را از طریق Accounts در تنظیمات در Windows (از طریق نماد cog در منوی Start) یا از Users & Groups در System Preferences (در زیر فهرست Apple) در macOS مدیریت کنید.
تصویر صفحه از گزینه های ورود به سیستم

گزینه های ورود به لپ تاپ خود را بدانید و از آنها هوشمندانه استفاده کنید. عکس صفحه: مایکروسافت از طریق دیوید نیلد

قوانین معمول در مورد گذرواژه ها و پین ها در اینجا اعمال می شود: اطمینان حاصل کنید که از رمز عبور یا کدی استفاده می کنید که شخص دیگری قادر به حدس زدن آن نخواهد بود (اما اینکه هرگز فراموش نمی کنید) و از استفاده مجدد رمزهای عبور که قبلاً استفاده کرده اید خودداری کنید. در حساب های دیجیتال دیگر خود همچنین باید به لپ تاپ خود بگویید که پس از مدت کوتاهی بی تحرکی دوباره به صفحه قفل برگردد. برای روشن کردن این مورد ، به تنظیمات Windows و Accounts and Privacy و General در macOS System Preferences به گزینه های Accounts و Sign-in بروید.

اکنون ویندوز و macOS از تأیید هویت بیومتریک برای حساب های کاربری در لپ تاپ ها - اثر انگشت و تشخیص چهره - پشتیبانی می کنند ، بنابراین در صورت وجود از این ویژگی ها استفاده کنید. آنها بهانه ای برای فراموش کردن رمزعبور حساب اصلی شما نیستند ، زیرا در برخی شرایط خاص (مانند راه اندازی مجدد لپ تاپ یا نیاز به ایجاد تغییرات چشمگیر در سیستم) هنوز به این رمز احتیاج دارید.

    آیا شما در مدرسه پدر و مادر با بچه ها هستید یا یادگیری از راه دور انجام می دهید؟ یا معلمی به کلاس برگشته یا روی زوم کار می کند؟ ما می خواهیم داستان های شما را درباره آموزش بچه ها در زمان Covid-19 برای یک قسمت آینده از پادکست Get WIRED بشنویم. برای ما یک پیام صوتی با نام کامل و موقعیت مکانی خود به شماره (415) 534-9498 ارسال کنید.

از رمزگذاری در سطح سیستم استفاده کنید

رمزگذاری (معمولاً) اکنون به طور پیش فرض در هر دو لپ تاپ Windows و macOS فعال است ، اگرچه ممکن است در رایانه های قدیمی وجود نداشته باشد. در صورت عدم ورود به لپ تاپ به روش عادی ، داده های موجود در هارد دیسک شما درهم ریخته به نظر می رسد - این بدان معناست که کسی می تواند درایو دیسک را از کامپیوتر شما بیرون بکشد و به پرونده های ذخیره شده در آن دسترسی پیدا کند .

اگر لپ تاپ ویندوز شما نسبتاً جدید است ، باید رمزگذاری آن روشن باشد. می توانید با کلیک روی نماد Cog در منوی Start برای رفتن به تنظیمات ، سپس با کلیک بر روی به روزرسانی و امنیت و رمزگذاری دستگاه - اگر گزینه رمزگذاری در دسترس است اما روشن نیست ، می توانید این کار را از اینجا انجام دهید (دستورالعمل های زیر را دنبال کنید روند را کامل کنید).
محبوبترین

    بلندگوی استوکول مارشال با بند
    دنده مک بوک

    به دنبال بلندگوی بلوتوث هستید؟ اینها 15 انتخاب ما هستند

    پارکر هال و جفری ون کمپ
    ماسک صورت
    دنده

    24 ماسک صورت که در واقع دوست داریم از آن استفاده کنیم

    آدرین بنابراین
    لپ تاپ
    دنده

    آیا به یک لپ تاپ ارزان نیاز دارید؟ این موارد مورد علاقه ما هستند

    اسکات گیلبرتسون
    خانه ای با صفحه های خورشیدی
    علوم پایه

    صفحات خورشیدی شروع به مردن می کنند و پشت زباله های سمی را رها می کنند

    مادی استون

تبلیغات
صفحه FireVault تحت تنظیمات امنیتی و حریم خصوصی اپل

ویندوز و macOS هر دو گزینه رمزگذاری داخلی دارند. عکس صفحه: اپل از طریق دیوید نیلد

MacBooks معمولاً هنگام تنظیم رمزگذاری برای اولین بار ، رمزگذاری اعمال می شود ، مگر اینکه به طور خاص انصراف دهید. برای اطمینان از اینکه رمزگذاری انجام شده است ، منوی Apple را باز کنید ، سپس تنظیمات سیستم ، امنیت و حریم خصوصی و FileVault را انتخاب کنید - اگر FileVault به هر دلیلی در لپ تاپ شما فعال نشده است ، می توانید آن را در اینجا روشن کنید. برای محافظت از داده های خود با استفاده از رمز عبور مرتبط با Apple ID خود ، دستورالعمل ها را دنبال کنید.

برای سطح اضافی حفاظت از برخی از پرونده ها و پوشه ها ، می توانید یک ابزار رمزگذاری شخص ثالث نیز نصب کنید. این به عنوان مثال برای قفل کردن اطلاعات ذخیره شده در درایوهای سخت خارجی یا همگام سازی در سرویس های مختلف ذخیره سازی ابری مفید است. VeraCrypt یکی از بهترین گزینه ها برای ویندوز و macOS است و از منبع آزاد و رایگان استفاده می شود.
از محافظت از برنامه خاص (در صورت موجود بودن) استفاده کنید

از محافظت های مختلفی که در دسترس است غافل نشوید

 

برای خرید لپ تاپ ایسوس  و لپ تاپ لنوو و لپ تاپ ایسر باما در تماس باشید

mehrad بازدید : 60 سه شنبه 04 شهریور 1399 نظرات (0)

آیا به این نکته توجه کرده اید که در چند هفته گذشته روی Chromebooks چه می گذرد؟ دامنه لپ تاپ قبلی محدود به لطف توجه دوباره Google به این محصول ، در حالی که سایر شرکت های نرم افزاری در حال بررسی دیگری به سیستم عامل Chrome هستند ، در حال تغییر و تحول است.

به تازگی ، من در مورد چگونگی تبدیل شدن به Chromebook Pixel 2015 مهمترین لپ تاپ من در سال 2020 بر روی Surface Book و Macbook نوشتم ، با وجود اینکه قدیمی تر از هر دو هستم. آن داستان را اینجا بخوانید. اما دلیل اصلی ساده بود: تقریباً هیچ نشانه ای از پیری نشان داده نشده است.

به عنوان اتصال سایر رایانه های شخصی و لپ تاپ های مایکروسافت و اپل تحت وزن سالها برنامه ها و پرونده ها ، Chromebook من در حالت خارج از جعبه 2015 باقی مانده است. تنها موردی که تاریخ آن وجود دارد ، زخم های جنگ فیزیکی آن از سال ها استفاده و این واقعیت است که گوگل سال آینده به پشتیبانی سیستم عامل برای آن پایان می دهد ، که فکر می کنم بی فایده است.
توصیه شده برای شما

    جدید Apple Leak پرده از شوک طراحی آیفون 12 پرده برداشت
    نسخه اپل به طور تصادفی Leaks Surprise New iPhone 12 را منتشر کرد
    Apple Loop: جدید iPhone 12 Leaks ، تاریخ انتشار هوا iPad ، خداحافظ MacBook Air

اکنون به Pixelbook Go (هشتمین نسل Core i5 ، 8 گیگابایت رم ، صفحه نمایش FHD) که به تازگی منتشر شده است ، ارتقا یافته ام که جانشین Chromebook Pixel 2015 است. اختلافات اساسی وجود دارد ، چه خوب و چه خوب.
بیشتر از FORBESGoogle لپ تاپ ایده آل ساخته شده است ، اما به زودی استفاده ناامن خواهد بود
توسط جی مک گرگور

تبلیغ شده است

طراحی زاویه ای ، وحشیانه ، Chromebook Pixel 2015 با سبک دوستانه جدید Google جایگزین شده است: رنگ های پاستلی ، لبه های نرم ، سبک و انعطاف پذیر. در هیچ کجای این وضوح ظاهری نسبت به صفحه کلید وجود ندارد ، که استفاده با شکوه و به راحتی یکی از بهترین ویژگی های لپ تاپ است. Google هنگام تایپ ، تعادل مناسب مقاومت و نرمی را پیدا کرده است.

برای خرید لپ تاپ ایسوس  و لپ تاپ لنوو و لپ تاپ ایسر باما در تماس باشید

 

mehrad بازدید : 130 سه شنبه 28 مرداد 1399 نظرات (0)

DataIntelo ، یک شرکت برجسته تحقیقات بازار ، گزارش مفصلی از بازار دستگاه های ذخیره سازی جهانی دیجیتال منتشر کرده است. این گزارش تحقیقات بازار ، تجزیه و تحلیل جامع و عمیقی را در بازار ارائه می دهد که احتمالاً می تواند به یک شرکت برای شناسایی فرصت های سودآور کمک کند و به آنها در ساختن استراتژی های خلاقیت تجاری کمک کند. گزارش بازار اطلاعاتی در مورد سناریوی فعلی بازار در رابطه با عرضه و تقاضای جهانی ، روند و فرصتهای کلیدی بازار و چالش ها و تهدیدهای پیش روی بازیگران صنعت ارائه می دهد.

گزارش بازار دستگاههای ذخیره سازی دیجیتال در مورد سناریوی رقابتی در بین فعالان صنعت صحبت می کند و بازیکنان مشتاق و نوظهور صنعت را با بینش آینده بازار به شیوه ای دقیق ارائه می دهد. این گزارش بازار شامل داده ها و ارقامی مهم است که به شکلی مختصر و در عین حال قابل درک ارائه می شوند. گزارش تحقیق به روزرسانی های مربوط به آیین نامه ها و سیاست های دولت را نشان می دهد که فرصت ها و چالش های کلیدی بازار را نشان می دهد. DataIntelo از چند سالی است که بازار را رصد می کند و با بازیکنان برجسته صنعت همکاری می کند تا بینش بهتری در مورد بازار ارائه دهد. این تحقیقات محکم را انجام داده و از روش شناسی قوی برای ارائه پیش بینی های دقیق در مورد بازار استفاده کرده است.


در میان COVID-19 ، بخش معدودی از بازار شاهد اختلال به دلیل شکاف در عرضه و تقاضا هستیم که بر رشد بازار دستگاه های ذخیره سازی دیجیتال تأثیر گذاشته است. در کنار این ، آخرین پیشرفت ها پویایی بازار را تغییر داده است. این گزارش تحقیق ، تجزیه و تحلیل گسترده ای از تاثیر COVID-19 به صنعت را پوشش می دهد و بینش هایی در مورد تغییر سناریوی بازار به دلیل پیشرفت ها ارائه می دهد.

تقسیم بندی بازار

برخی از شرکتهای بزرگ که در گزارش تحت پوشش هستند.

لنوو
شرکت SanDisk
فراتر از اطلاعات
شرکت سونی
فناوری Seagate
شرکت توشیبا
وسترن دیجیتال
فناوری کینگستون
شرکت اینتل
سامسونگ الکترونیک

توجه: شرکت های اضافی

براساس نوع ، بازار به بخش تقسیم می شود

هارد دیسک (HDD)
درایوهای حالت جامد (SSD)
کارتهای حافظه
فلاپی دیسک ها
درایوهای دیسک نوری
درایوهای فلش USB

بر اساس کاربرد ، بازار به تفکیک شده است

کامپیوتر
سیار
دیگران

براساس موقعیت جغرافیایی ، بازار در آن تفکیک شده است

آسیا اقیانوس آرام: چین ، ژاپن ، هند و بقیه آسیا اقیانوس آرام
اروپا: آلمان ، انگلیس ، فرانسه و بقیه اروپا
آمریکای شمالی: ایالات متحده ، مکزیک و کانادا
آمریکای لاتین: برزیل و بقیه آمریکای لاتین
خاورمیانه و آفریقا: کشورهای GCC و بقیه خاورمیانه و آفریقا

DataIntelo به روزرسانی های سالانه ای را در بازار دستگاه های ذخیره سازی دیجیتال ارائه می دهد که به مشتریان کمک می کند تا در فضای رقابتی جلوتر بمانند.

چرا باید این گزارش دستگاههای ذخیره سازی دیجیتال را خریداری کرد؟

گزارش تحقیقات بازار کلیه مؤلفه های ارزشمند بازار مانند رشد درآمد ، قیمت گذاری و تجزیه و تحلیل محصولات ، پتانسیل رشد و دستورالعمل های لازم برای مقابله با چالش های موجود در بازار را ارائه می دهد. این گزارش کلیه ادغامها و ادغامها ، مشارکتها و همکاریهای مهم را ایجاد کرده است که بیشتر فرصتها را ایجاد کرده است یا در برخی موارد چالش هایی را برای بازیگران صنعت ایجاد می کند.

این گزارش شامل آخرین اخبار محصول ، پیشرفت ها و به روزرسانی های بازیکن برجسته صنعت است که باعث شده است تا جایگاه آنها در بازار افزایش یابد. همچنین این استراتژی های تجاری را که توسط بازیکنان کلیدی و معیارهای لازم برای دستیابی به تصمیمات تجاری آگاهانه اجرا می شود ، فراهم می کند. علاوه بر این ، این بینش در مورد الگوهای رفتاری مصرف کننده می تواند به شرکت کمک کند تا استراتژی های تجاری را بر این اساس تنظیم کند.

DataIntelo در بین سایر موارد ، گزینه های تخصصی سفارشی مرتبط با تجزیه و تحلیل منطقه ای ، تجزیه و تحلیل شرکت و تجزیه و تحلیل محصول را به مشتریان می دهد.

محتوای کامل جدول

خلاصه اجرائی

مفروضات و کلمات اختصاری استفاده شده است

روش تحقیق

نمای کلی بازار دستگاه های ذخیره سازی دیجیتال

تجزیه و تحلیل زنجیره تامین دستگاه های ذخیره سازی دیجیتال

تجزیه و تحلیل قیمت گذاری دستگاه های دیجیتال ذخیره سازی

تجزیه و تحلیل و پیش بینی بازار دستگاه های ذخیره سازی دیجیتال جهانی بر اساس نوع

دستگاه های ذخیره سازی دیجیتال جهانی تجزیه و تحلیل بازار و پیش بینی بازار توسط برنامه

تحلیل و پیش بینی بازار دستگاه های ذخیره سازی دیجیتال جهانی توسط کانال فروش

تجزیه و تحلیل و پیش بینی بازار دستگاه های ذخیره سازی دیجیتال جهانی توسط منطقه

تجزیه و تحلیل و پیش بینی بازار دستگاه های ذخیره سازی دیجیتال آمریکای شمالی

تجزیه و تحلیل و پیش بینی بازار دستگاه های ذخیره سازی دیجیتال آمریکای لاتین

تجزیه و تحلیل و پیش بینی بازار دستگاه های ذخیره سازی دیجیتال اروپا

تجزیه و تحلیل بازار و پیش بینی دستگاه های ذخیره سازی دیجیتال آسیا اقیانوس آرام

اندازه بازار و پیش بینی حجم دستگاه های ذخیره سازی دیجیتال آسیا اقیانوس آرام توسط برنامه

تجزیه و تحلیل بازار و پیش بینی دستگاه های ذخیره سازی دیجیتال خاورمیانه و آفریقا

چشم انداز مسابقه

برای خرید حافظه SSD با ما در تماس باشید

mehrad بازدید : 112 سه شنبه 28 مرداد 1399 نظرات (0)

در ماه آوریل ، MSI Creator 17 را راه اندازی کرد ، یک لپ تاپ برای کسانی که در ایجاد محتوای دیجیتالی شرکت می کنند و بخشی از برنامه استودیوی RTX Nvidia است ، به این معنی که با جدیدترین کارتهای گرافیکی Nvidia و درایورهای ویژه استودیو برای برنامه هایی مانند ray tracking ، AI ، همراه است. ویرایش ویدیو و موارد دیگر. در حالی که این نوت بوک برای سیستم عملکرد 17 اینچی (5.5 پوند) نسبتاً قابل حمل است ، خلاقانی که به دنبال چیزی کمی مخمصه هستند ، باید خوشحال باشند که می شنوند MSI به تازگی Creator 15 را منتشر کرده است که مقیاس های آن را تقریباً یک پوند سبک تر شرکت دیجیتال نشان می دهد.

اگرچه فاقد نمایشگر مینی LED برادر بزرگ خود است ، اما Creator 15 دارای بسیاری از ویژگی های 17 از جمله پردازنده های پرقدرت Comet Lake Core سری سری Intel اینتل و پردازنده های گرافیکی برتر Nvidia است. همچنین می توانید گزینه های صفحه نمایش 4K یا صفحه نمایش لمسی را انتخاب کنید - سابق آن با طیف رنگی 100 درصد AdobeRGB - اما به هر صورت ، Creator 15 دارای لولا 180 درجه است بنابراین صفحه نمایش 15.6 اینچی می تواند صاف باشد تا بتواند همکاری در یک پروژه را سهولت دهد. .

MSI تنظیمات متنوعی را ارائه می دهد که مک با قیمت 1600 دلار برای کسانی که دارای بودجه سخت تری هستند ، به مدل هایی ارائه می شود که قیمت آنها بیش از دو برابر قیمت پایه باشد ، در حالی که برخی از آنها در پیش سفارش از خرده فروشان آنلاین قرار دارند. نسخه "starter" هنوز هم دارای یک پردازنده هشت هسته ای Core i7-10875H ، 16 گیگابایت حافظه رم ، 512 گیگابایت NVMe PCIe M.2 درایو حالت جامد ، نمایشگر کامل 1080p HD و گرافیک GeForce RTX 2060 است. در انتهای دیگر طیف پیکربندی است که شامل همان پردازنده است ، اما چهار برابر رم است ، صفحه نمایش را به 4K ارتقا می دهد ، با یک جفت SSD 2TB ارائه می شود و GPU را برای RTX 2080 Super Max-Q تغییر می دهد - همه با قیمت 45659 دلاری.acer

نسخه های دیگر مجهز به بالاترین خط Core i9-10980HK ، جدیدترین اتصال Wi-Fi 6 و ضمانت نامه های سه ساله هستند. در حالی که تعدادی تنظیمات فقط برای پیش سفارش در حال حاضر موجود هستند ، میکرو سنتر دارای Creator 15 A10SFS-014 (Core i7-10875H ، 32 گیگابایت رم ، 1TB SSD ، صفحه نمایش 4K ، GeForce RTX 2070 Super Max-Q) نیوجک در فروشگاه های آجر و ملات خود با قیمت 2.599.99 دلار در دسترس است و Newegg A10SGS-040 (i7-10875H ، 32 گیگابایت رم ، 2TB SSD ، صفحه نمایش 4K ، GeForce RTX 2080 Super Max-Q) را در انبار موجود است.

برای خرید لپ تاپ ایسوس  و لپ تاپ لنوو و لپ تاپ ایسر باما در تماس باشید

mehrad بازدید : 80 جمعه 24 مرداد 1399 نظرات (0)

Surface Laptop 3 مایکروسافت ترکیبی از قدرت و قابلیت حمل و همچنین یک لپ تاپ عالی برای بوت شدن است. اکنون می توانید مدل 13.5 اینچی را از آمازون با قیمت 800 دلار دریافت کنید ، مطابق با معامله ای که سایت در ماه گذشته ارائه داد.

خرید لپ تاپ Surface 3 (Core i5) در آمازون - 800 دلار

لپ تاپ سرفیس 3 (Core i7 ، 256 GB) را در آمازون خریداری کنید - 1299 دلار

لپ تاپ Surface 3 (Core i7 ، 512 GB) را در آمازون خریداری کنید - 1690 دلار

مقرون به صرفه ترین گزینه ، پردازنده 10 هسته ای Core i5 CPU ، 8 گیگابایت رم و SSD 128 گیگابایتی با قیمت 800 دلار یا 200 دلار از برچسب قیمت معمولی 1000 دلار است. با این وجود ، نکته جالب آن ممکن است مدل Core i7 در "پلاتین" ، "ماسه سنگ" و "کبالت آبی" با 16 گیگابایت حافظه و SSD 256 گیگابایتی با قیمت 1299 دلار یا 300 دلار از قیمت لنوو معمولی باشد.

پرش به مدل 512 گیگابایت با حافظه رم 16 گیگابایتی و پردازنده Core i7 1،690 دلار برای شما هزینه خواهد کرد (به رنگ کبالت آبی یا 10 دلار دیگر برای سایر رنگها) که این یک حق بیمه سنگین نسبت به مدل 256GB است اما 310 دلار تخفیف دارد. قیمت معمولی نسخه برتر با SSD 1TB به جای 2100 دلار به جای 2400 دلار اجرا مک می شود.

از مهمترین مزیت های لپ تاپ 3 اینچی Surface Laptop 3 می توان به وزن 2.83 پوند سبک و عمر باتری آن تا 15 ساعت - حتی بیشتر از Dell XPS 13. در همان زمان ، انرژی زیادی را برای بیشتر کارها صرف کرد. پایین آمدن اصلی فقدان درگاه ها ، حاشیه های ضخیم و قیمت است - اما این فروش به آخرین شماره اهمیت می دهد.

برای خرید لپ تاپ ایسوس  و لپ تاپ لنوو و لپ تاپ ایسر باما در تماس باشید

mehrad بازدید : 56 سه شنبه 21 مرداد 1399 نظرات (0)

آگوست در حال جابجایی است و فروش مدرسه در همه جا یافت می شود. در حالی که بسیاری از ایالت ها هنوز برنامه های مدرسه خود را اعلام نکرده اند - یک چیز مسلم است: دانش آموزان در هر سنی به وسایل مدرسه نیاز دارند. بنابراین ما در حال جمع آوری بهترین بازگشت به مدرسه برای فروش  لپ تاپ ، تبلت ، پوشاک و موارد دیگر هستیم.
بهترین بازگشت به فروش مدرسه 2020



بازگشت به فروش مدرسه بر اساس طبقه بندی:

1: Chromebooks
2: ماسک صورت
3: مک
4: مک بوک ها
5: قرص
6: iPad
7: هدفون
8: وب کم
9: کوله پشتی
10: تلویزیون
11: تلفن های هوشمند

تاکنون بیشترین تخفیف را در مورد لپ تاپ و لوازم جانبی مشاهده می کنیم. خرده فروشان نیز در حال تخفیف تخفیف های دانشجویی هستند که از 50 دلار تا 100 دلار اضافی با قیمت های قبلی با تخفیف در نظر می گیرند. به عنوان مثال ، بهترین خرید ، 150 دلار از Chromebooks منتخب را ارائه می دهد. دانش آموزان همچنین می توانند با خرید Chromebook یک جفت Jarbra Elite 65t Earbuds را با قیمت 20 دلار به دست بیاورند. (آنها معمولاً 100 دلار قیمت دارند). در همین حال ، آمازون 20٪ از موارد ضروری کلاس و دفتر را مانند استپلر ، پیوند دهنده و موارد دیگر تخفیف می دهد.

بنابراین چه در حال خرید لپ تاپ جدید هستید و یا یک هدفون ارزان قیمت ، در اینجا بهترین بازگشت به فروشگاه های مدرسه در حال حاضر است. (و برای پس انداز بیشتر لیست ما از بهترین کوله پشتی های دانشگاه را حتماً بررسی کنید).
بازگشت به فروش مدرسه 2020

    آمازون: معاملات مربوط به لوازم ، کوله پشتی ، فناوری
    اپل: یک مک / آی پد بخرید ، AirPod های رایگان دریافت کنید
    بهترین خریدهای دانشجویی: 300 دلار تخفیف لپ تاپ ، 50٪ تخفیف از هدفون
    B&H Photo: حداکثر 450 دلار از تجهیزات دزدگیر اپل
    دل: حداکثر 700 دلار تخفیف برای بازیهای XPS و Alienware
    برای همیشه 21: معاملات فروش تابستان از 1 دلار
    HP: لپ تاپ های فروشی از 439 دلار
    Lands 'End: حداکثر 60٪ تخفیف سفارشات آنلاین
    Lenovo: حداکثر 68 درصد تخفیف از ThinkPads ، Yoga و IdeaPads برخوردار است
    میسی: 25٪ از کوله پشتی های Nine West ، The North Face ، بیشتر
    Newegg: حداکثر 79٪ تخفیف در لپ تاپ ، دسک تاپ و چاپگر
    نایک: تا 40٪ تخفیف کفش ورزشی و پوشاک
    دفتر انبار: صرفه جویی در صندلی های اداری ، میز ، کاغذ
    Old Navy: 50٪ تخفیف از شلوار جین و چرم
    اسباب بازی: وسایل مدرسه از 97 سنت
    هدف: صرفه جویی در میز ، صندلی میز ، لوازم
    Zappos: صرفه جویی در کفش ورزشی ، کوله پشتی ، بیشتر

برای خرید لب تاب ایسوس و لب تاب لنوو و لب تاب ایسر

با ما در تماس باشید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 674
  • بازدید کلی : 2,303